האם נציג ש"ס הצביע בעד בניית הגשר בשבת? אלנתן: פייק ניוז

    admin2 No Comments on האם נציג ש"ס הצביע בעד בניית הגשר בשבת? אלנתן: פייק ניוז

    החשיפה כי יו"ר ש"ס בתל אביב נתו אלנתן הצביע בעד בניית הגשר בשבת עוררה סערה רבתי בפוליטקה המקומית | מקורבי אלנתן מגיבים לסערה בצורה מנומקת: "המכרזים שהכתיבו כי העבודות יתבצעו בשבת לא הגיעו מעולם לוועדת הכספים"

    אלנתן צילום: יעקב כהן
    23:34
    20.05.24
    נתי קאליש No Comments on מיצג אמנותי בבית שמש: צילום ילדי החלאקה ברקע ציון הרשב"י

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גשר המריבה: לאחר שנחשף כי יו"ר ש"ס והמועמד לראשות העיר נתן אלנתן, הצביע בעד תקציב לבניית הגשר בתל אביב, במכרזים נכתב במפורש כי העבודות ייערכו בסופי שבוע, הדבר גרם למהומה רבה שנציג תורני כביכול הצביע בעד התקציב לבניית הגשר.

    מטעמו של יו"ר שס בתל אביב והמועמד לראשות העיר נתן אלנתן נמסר בתגובה: מרבית התקציב לבניית הגשר אושר לפני שנים רבות ואז נבחרה חברת נתיבי איילון לביצוע וקידום  הפרויקט, חברת נתיבי איילון הוציאה תחרות  לאדריכלים לתכנון הגשר ובו זכו משרד חן אדריכלים ומשרד רוקח אשכנזי מהנדסים, שתכננו את הגשר ובתכנון אין כל התייחסות למועד ביצוע העבודות.

    בשנת 2016 נדרשה תוספת תקציבית של 3.5 מיליון שקל להשלמת הפרויקט ועל תוספות זו התקיים דיון בוועדת הכספים ובמועצת העיר בדומה לבקשות דומות המגיעות כל העת על סכומים של מאות מיליוני שקלים במהלך השנה.

    בזמן ההצבעה בוועדת הכספים ובמועצת העיר טרם נקבע מועד העבודות

    עוד הוסיפו בסביבתו של נתן: בשנת 2017 הוציאה חברת נתיבי איילון מכרז מפורט לקבלנים לביצוע העבודות שבו נכללה דרישה לביצוע עבודות בשישה סופי שבוע (שבתות). מכרז זה (500 עמודים) לא הגיע בשום שלב לאישור חברי ועדת הכספים או מועצת העיר וברור לכל שאם היה מגיע, אלנתן היה מצביע נגד ועושה כל שלאל ידו לשנות את תנאי המכרז.



    0 תגובות